10.51

God morgon!

Idag vaknade jag av att de höll på och borra i vårat hus ! Haha. För er som inte fattar så ska vi få bergvärme idag :D Det är mycket bättre än pellets. De ska borra typ 250 meter ner i marken på vår tomt! Jag tycker detta ska bli väldigt spännande men ändå jobbigt att tvätta sig i hinkar och inte ha rinnande vatten på två dagar! :O Men i eftermiddag får vi vatten igen, och det kan man stå och spola i hur länge som helst!
Idag skulle ju jag, Ellen och Linnea bada. Jag vet faktiskt inte om det blir så med tanke på vädret. Men innan det om det blir något så ska i alla fall jag och mamma in och titta på present till pappsen och kanske äta lunch där.
Ellen om du ser detta så ring på mobilen, inte heeeem !
Så jag måste nog kila nu, pussar <3


Saknar dej Moaaaa Bertilsson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0