10/7

Drog till Linn och Lovisa istället för att sitta hemma och tråka x)) Och måste bara säga åter igen att jag älskar de underbaringarna (: Linn, så generös och rolig. Piggar upp alla oavsett vad. Lovisa, den själsäkra, kaxiga och söwta tjejen ;) Helt olika och helt perfekt, precis som ni är. Ni betyder allt för mig och det är med er jag känner mig avslappnad och trygg. Underbarast i världen, två av mina bästa :) <3
Vi hade i alla fall jättekul. Haha, Lollo tar egobilder med min kamera hela tiden x)) Vi typ busade lite med drivvideos som jag kanske lägger upp här sen. I alla fall på facebook ;) Vi satt också och pratade lite och spelade in en film :D Blev asbraaaaah fast vi är inte klara än. Egentligen skulle Fibi komma men det hade blivit något missförstånd.. ? Men i alla fall så hade vi askuuul. Japp, nu kommer bilderna ^^








Bara driv såklart haha ;)



Japp, det var nog alla. Eller i alla fall alla snygga bilder ;) De övriga kommer nog sen. Nu ska jag läsa bloggar så puss! x)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0