Bio med Lovisa G :)

Hejhej !

Ikväll så var jag på bio med Lovisa i min klass, riktigt trevligt tycker jag :)
Jag och Lollo satt placerade i biostolarna tio över sex med en stor popcorn mellan oss och varsin Festis i drickhållarna. Vi såg filmen Eclipse, uppföljaren till Twilight och New Moon. Den var ganska bra, eller helt okej faktiskt. Den var lite långdragen men på slutet så förlovade de sig i alla fall :D Innan så var vi hemma hos Lollo ett tag och jag älskar Lollos dator xd Haha men den är skiiiitcool. När Lollo har laddat upp bilderna på sin blogg så ska jag visa vad jag menar ;) Här kan ni förresten kolla in Lollos blogg, www.lolloloverss.blogg.se :D
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0