Hemma

Jupp, rubriken stämmer. Är hemma nu.
Ganska skönt faktiskt, men ändå jättetråkigt samtidigt ! Vi kom hem för bara typ 20 minuter sen så jag har inte hunnit göra så mke än. Jupp, så är det. Maya har inte bloggat någonting så hon kommer inte att få gästblogga här mer i alla fall ;O Ska snacka med henne om det, men det är ju inte världens allvarligaste sak men ändå -.-' Japp, nu ska jag nog placera mig i duschen och måla om mina naglar efter det, för alltså fy fan vad fult det blev igår :P Kommer du ihåg, Matilda? xd Jepp, sen ska jag väl berätta om dagarna och lägga in lite bilder. Tog nog över tusen bilder på dessa dagar så alla kommer nog inte upp haha :P Men ganska många får jag väl lov att lova, det har ju typ varit lite bildbrist på bloggen sen jag åkte ut med båten. Men sån är bloggsommaren i alla fall xd Jupp, ska nog börja med nästa inlägg snart haah xd
Pussss <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0