Hissar och dissar

Partyt är slut haha :) Blev askul och asgött med asgooda jordgubbar och glass och kakor och lyxfanta x)) Haha alla hade i alla fall jättetrevligt ;) Så det blev en lyckad kväll. Japp, nu ska jag typ göra hissar och dissar. Obs! Har inga bilder från kvällen :/ Min kamera är borta ^^

Martina hissar:



+ Min nya dator! Skulle seriöst inte klara utan dig baby x)) Jag älskar den verkligen och den är superbra och supersnabb och superliten :D

+ Orangina! Världens godaste dryck alltså :D Smakar skiiiitgott och typ hemmagjort eller vad man nu säger ;)

+ Att bo där jag bor. Vi bor på världens sötaste och mysigaste ställe och allt är så himla fint här. Alla hjälps åt och man får låna typ socker och allt. Så har jag alla fina vänner här också =)

+ Spotify! Tror faktiskt aldrig att jag har hissat Spotify men ändå. Skitbra jueh! Lyssnar ALLTID på Spotfy när jag sitter och bloggar och gör vad som helst. Alla låtar finns och så himla smart tänkt och snyggt designat, så ett stort + till Spotify.

Martina dissar:



- Min gamla dator! Den sög balle -.-' Så jävla seg och idiotisk. Ingenting var bra med den.. Jo, klistermärkena på hästar som jag satt dit x))

- Kissie. Vet ärligt talat inte hur många gånger jag dissat henne men hon ser ju fan inte klok ut! Dessutom så är hon en stor bluff hela hon -.-' Och hon är stolt över att hon ALLTID är full, o grattis gumman säger jag bara  >.<'

- Sjukhuset. Vne hur jag kom på tanken men ändå. Allt är så grått och tråkigt och ingenting är kul. Alla försöker pigga upp en men det snarare skrämmer mig haha :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0