Jag vill så gärna ha kvar dig



Japp, dagen har segat sig fram. Och jag orkar inte vända bilden så den får blir lite sne. Men det är i alla fall ganska ny :) Jag orkar inte med någonting just nu haha. Är väl sommartrött eller vad man nu säger. Jupp, så det enda jag lyckats göra är att tvätta håret och målat naglarna. Kulkul. Idag kommer min nya laptop också :D Det gillas! Ser verkligen fram emot det, då min dator är väldigt seg. Därför sitter jag typ alltid vid mammas laptop eller vår speciella musiklaptop som är ganska miiiini :P Yes, då vet ni det. Jag tror i alla fall att det blir mer uppdatering på den nya datorn för att den är så snabb så då behöver det inte ta lika lång tid att göra ett inlägg. Japp, nu ska jag kanske sticka och köpa en glass.
Puss på bögarna! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0