Kärringsund



Martina här igen! :D Ni har vi varit ute med båten i nästan en hel vecka. Och många fler roliga veckor här ska det bli! :D Just nu ligger vi på Kärringsund i Finland och vi har nyss badat i havet och balanserat på ankarlinor och så x)) Det finns en jättefin strand här som är väldigt långgrund. Här var vi förra året också fast då var det dåligt väder. Vi badar nästan hela tiden, annars spanar vi på snygga killar eller spelar kort haha (; Vi solar en massa också och jag har blivit asbruuun ;D Och en skitsnygg 96:a kommer idag :D <3 Haha! Ville bara slänga in ett inlägg om vad jag gör och så. Bloggar så ofta jag kaaan, det vet ni (a)
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Soffe

HAAAAAIIJ gumman!!!!!

De är Soffe Som du träffade i åkit med Mange!!!!!!



PÖZZ PÖZZ!!!<33

PS. fan vilken snygg blogg!!!!!

2010-10-17 @ 15:30:23
URL: http://snyygggaste.blogg.se/
Postat av: Soffe

uuups

jag menar ÅKIS;)



Pussoknull<33

2010-10-17 @ 15:32:03
URL: http://snyygggaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0