Kommentera mer!

Japp, rubriken stämmer vekligen. Ni kommenterar verkligen aldrig. Visst, uppdateringen har varit väldigt kass på sista tiden men ändå. Jag blir ju liksom superglaad när jag kommer hem och det visas kanske fyra kommentarer på bloggen, men jag blir inte glad när jag kommer hem och jag inte får fått en endaste kommentar ! Herre gud alltså, men jag vill ju inte skälla på er direkt (a) Jag vill bara be er att kanske tipsa om min blogg för era kompisar eller länka på era bloggar eller så. Skulle hjälpa enormt mke faktiskt. Skulle bli jätteglad då :) Jupp, så är det. + att ni kaske kan kommentera lite mer? Kanske 1 kommentar per inlägg såhär i början.. ? I alla fall varannat inlägg ;) Japp, nu får ni bli bättre på att kommentera om jag lovar att uppdatera lite mer i sådana här fiina tider ! xd


Pappa blir så himla fiiin på bild xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0