Niklas Johansson

Ja, vi vet nog alla vem Niklas Johansson är. Han dog på midsommarafton år 2010, när han badade. En full kvinna kom och körde över honom och han dog. 20 år i livet är så ofattbart lite, om man tänker på hur länge han skulle levt. När jag skriver det här så ryser hela jag. Varför just Niklas? Det är så att min kusin är bästa kompis med Niklas och min mamma var bästa kompis med hans pappa. Varför just denna glada och roliga människa? Varför just denna fina person som verkligen njöt av livet till 100 %. Detta borde verkligen inte hända någon. En full kvinna på en vattenskoter, man hör ju själv hur sjukt det låter. Men det är sanning, och det är värst av allt. På facebook så har Niklas Johansson kvar sin facebook och sin flickvän Martina. Det finns en klubb ockå,
"R.I.P....Niklas Johansson ♥♥" heter den. Jag tycker att alla ska gå med i den och visa att man uppskattar sådana glada människor som han. Helt oskyldig död, rena straffet för ingenting. Det är fan inte klokt, kom tillbaka Niklas! Ja, det var det Niklas. Vila i frid!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0