Torsdag

Hej alla bloggläsare! ;) Dagen har ju spenderats med Lovisa och Linn Humla, och Emelie Cedermark var även där :D Sjukt länge sen jag såg henne så det var skoj :) <3 I alla fall så började vi typ att göra någon lek om att vi satt i någon studio och Linn blev intervjuad medan Emelie var peanist och Lollo sjöng och spelad gitarr xD Jag var programledare! (a) Japp, sen gick vi ut och badade och hade det kul. Lite småtjafsigt i början men sen blev det bra :) Vi badade enda till över klockan halv fem :P Ganskaaaa länge om ni frågar mig haha =) Japp, sen gick vi i alla fall upp och åt riskakor och drack chokladdryck xD Asgott! Vi snackade lite och hade kul helt enkelt hahah x) Sen började vi se en basketfilm då alla utom jag spelar basket hahah xD Kände mig fett utanför (a) Nejdå xP Men sen cyklade jag hem runt halv sex och resan gick bra haha xD Japp, nu sitter jag här och ska snart äta middag. Efter maten laddar jag upp bilderna :D Puss & kram alla gullebarn :3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0