Ute med båten ^^

Hejsan svejsan!

Martina här :D Jag sitter just nu på en parkbänk med mamma och surfar runt lite hehe :) Har inte haft tillgång till internet då vi är ute med båten och varken Alma, Emily eller Moa har börjat :O Men jaja, de börjar väl snart :D Vi sitter just nu på Åland i Finland faktiskt. Åkte hit imorse, det tar ungefär två timmar i planfart. Det var ganska stilla vatten men jag låg mest och sov haha x)) I övrigt har vi mest badat, solat, snackat och Emma har sovit hos mig hehe ;) Och fett gulliga Hampus och Lukas, sjjjuu år är. De pussar Emma och mig och säger att vi är gulligasteeee i världen ;) Blev lite stolt (a) <3 Så vi har det suuupeeerbraah här óch jag vill aldrig åkaaa hem. Men om tre veckor är jag ändå typ hemma :/ Nu ska jag inte prata en massa strunt som vanligt ;) Måste utnyttja batteriet! :D <3



Kommentarer
Postat av: lollo

Ta bort mitt efternamn !!!!!!!!!!!!!!

2010-07-15 @ 20:50:34
URL: http://lolloloverss.blogg.se/
Postat av: m.hedman

Martina, skäms lite men aja.. Jag har inte tillgång till msn och jag har glömt epost och lösenordet! Smsa lösenord och epost :)

2010-07-16 @ 20:50:47
URL: http://moahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0