Walk the line



Japp, ser just nu på den här filmen. Eller jag tittar inte så mke men kikar lite då och då x)) Sitter mest vid datorn ändå och tjockar mig med popcorn men ändå, de ögonblick som jag kollat så är den ganska bra faktiskt ^^ Japp, går väl och lägger mig runt tolv, halv ett eller ett någonting. Är inte ett dugg trött just nu så det blir lite senare än vanligt haha =D Vet att ett inte är så himla sent men jag får faktiskt bara och lägger mig sent när jag har kompisar hos mig eller så x)) Jupp, då vet ni den stora grejen (; Ska inte prata en massa strunt nu. Slänger väl in ett godnattinlägg sen ;) Om ni vill göra något imorgon så nås jag på hemtelefonen eller mobilen som vanligt :) Japp, ska i alla fall kolla lite mer nu så puss! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0