2 headers gratis! ^^

Jepp, rubriken stämmer faktiskt ! Nu känner jag mig så snäll så jag tänkte ge er 2 olika headers att välja på så får ni sätta in de på er blogg i fall ni inte kan göra bloggdesignen själva. Detta är alltså i första hand till de som inte kan göra headers själva, men givetvis kan du beställa en personlig header gratis såklart från mig. Mejla då till [email protected], som ni alltid ska mejla till om ni vill något som idolbilder, beställa header eller undrar något. I alla fall så tänkte jag ge en snabbgenomgång hur man lägger in en header också:
* Ladda upp bilden som du gör under skapa, sen bild. Jag brukar ta måttet 800, men det bestämmer man själv.
* När den är uppladdad så kommer den upp mycket större. Högst upp finns headerns kod, kopiera den koden.
* Gå in på design och ändra till tema fashion och den går du på redigera stilmall.
* Sen går du ner till header och där på bakgrund, inom parantes står en kod. Ta bort den och sätt in din kod.
* Sen förhandsgrandskar du alltid! Om du inte är nöjd så får du justera height och widht eller hur det nu stavas :P
Här kommer alla de 2 headers i alla fall :P


 
1:an.



2:an.

Glöm inte att kommentera innan du tar headern! Vill bara se vilka som gör det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0