Älskar dig Moa Bertilsson

Jag är verkligen glad att känna just din hand,
hur den landar i sommarens sand.
Jag känner mig trygg,
när jag får luta huvudet mot din rygg.
Du betyder allt,
Vi är allt mellan peppar och salt.
Vi är så himla lika,
vår vänskap kommer aldrig ge vika.
Solens strålar bränner på kroppen,
det är dig jag ser på toppen.
Jag önskar tiden kunde stå still,
ingen av oss gillar sill.
Jag älskar att älska just ditt solbränd hår,
jag har skrattat med dig i alla år.
Du betyder mycket för mig kära vän,
framtiden får vi tänka på sen.
Jag älskar dej föralltid syster,
du får mig att skratta när jag är dyster.


Älskar dej Moa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw gud vad söt ja blir gråt färdig!!!! älskar dig marty !!!!!! du e allt för mig

2010-06-18 @ 19:28:04
Postat av: moa.b martys beundrare

älskar dig me syrran e inget utan dig!!

2010-06-18 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0