Båthelgen

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Ska berätta om helgen nu haha :)

Fredag: Först var det ju skola och det var väl chill. Inga kommentarer om den dagen för ärligt talat så kommer jag inte ihåg. Har minne som en guldfisk hahah xP Men sen åkte vi ut med båten och var på Finnhamn runt 19.30 och åt middag. Sen blev det ganska lugnt. Mamma, pappa och jag pratade lite och sen gick jag och lade mig för jag hade lite ont i magen så det blev supertidigt. Men kunde inte sova så då gick jag upp och somnade på soffan. Vaknade där vid fyra och gick till min säng. Sen gick jag upp vid 08.15 typ så jag sov väl inte så länge haha :P
Lördag: Ganska lugn dag. Vi gick på upptäcksfärd och blockade blommor haha. Sen åt vi på värdshuset och det var väl gott. Jag åt pyttipanna men inte så mycket för jag hade ju då ont i magen. Sen gick vi till båten och solade lite och typ åt middag sen. Mamma och pappa spelade monopol med kreditkort sen medan jag försökte sova. Det kom in värsta partybåten bredvid oss så ni kan ju önska mej lycka till med sovandet i vår båt med världens sämsta isolering (?) Nejdå men det var faktiskt rätt lugnt menmen.
Söndag: Jag vaknade tidigt. Typ vid åtta igen och vilade lite till innan vi åt frukost och åkte hem. Det var världens trafik med segelbåtar så ah. Vi körde rätt långsamt om man nu ska säga det så. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här.
Bilder kommer (:
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0