Bilder på mig (a'

Ja, haha (: Jag ska faktiskt ta och ändra textstil. Vill ha Noreas stil haha ;) www.norealarsson.blogg.se :D Asbraa blogg för det första.. Eller andra (; Norea om du ser detta, vad har du för stil? Jag är trött på comic sans ms nu =) Men jag vill ha en annan färg också ! Hur fixar man det ? Det är så frustrerande att inte veta hur man ändrar på bloggen haha (; Aströöög uppdatering idag, i know. Imorgon får vi väl hoppas på bättre. Det märks verkligen att den varit tråkigt idag alltså. Har bara fått 4 besökare idag ! :O Men jajaj, får väl hoppas på mer imorgon dåeh :) Nu kommer de efterlängtade bilderna (a)





















Visst är jag snygg (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0