Chattar med Lovisa G på msn =)

Lollo säger:

hej

Långa öron :* säger:

hejj ;O

*

Lollo säger:

vgd ?

Långa öron :* säger:

har nyss duschat, du sj?

Lollo säger:

typ inget vad har du gjort idag då

Långa öron :* säger:

vart me båten dd ?

Lollo säger:

vart me sandra

Långa öron :* säger:

ok

Lollo säger:

har du långa öron ?

Långa öron :* säger:

typ haha

har du ny header ?

Lollo säger:

ne men hur ser min ut för jag ska ändra heder men hur ser min nuvarande heder ut på din dator ?

Långa öron :* säger:

typ lite långt åt höger ?

annars bra

Lollo säger:

ok

då har vi samma

Långa öron :* säger:

e min för långt åt höger ?

Lollo säger:

nej men då har jag och du samma heder som jag har

Långa öron :* säger:

ok

ska jag fixa ny header ?

Lollo säger:

ok du kan göra en om du vill

Långa öron :* säger:

men skaa jag ?

Lollo säger:

ja

Långa öron :* säger:

ok

jag tar en bild på mej och min sköööthäst ?

Lollo säger:

ok

det blir bra

Långa öron :* säger:

kan du picnik?

Lollo säger:

aa

Långa öron :* säger:

hur roterar man ?

Lollo säger:

vet nt

Långa öron :* säger:

asså vänder på stickers:erna ?

Lollo säger:

amen jag vet nt faktiskt hhe fråga sandra

Långa öron :* säger:

ok

använder du picnik ofta?

Lollo säger:

ibland

Långa öron :* säger:

ok. Nu e den klar, ska lägga in den bara

Lollo säger:

ok

Långa öron :* säger:

laddar upp nu,

elr asso bilden hah

Lollo säger:

jag vet

Långa öron :* säger:

nu har jag sparat, blev sådärnöjd menmen

Lollo säger:

ok

men man ser nt bilden

Långa öron :* säger:

va, hur då inte ser bilden ?

e de bara vitt elr?

Lollo säger:

aa

Långa öron :* säger:

men de kmr upp, kan ta typ 100 år men de kmr.

Lollo säger:

ok hhe

Bild på Lollo:




Ses sen pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0