Dikt - Går det om jag älskar dej

Jag ser på dej och känner en tår,
mellan oss finns ett öppet sår.
Vi har levt tillsammans i alla dessa år,
höst, sommar, vinter och vår.
Mitt hjärta skriker,
jag vill inte veta om du sviker.
chocken jag fick när jag såg,
du var på en nivå som var låg.
vi höll ett varandra i ett fast grepp,
snälla lova att inte släpp!
du har tröstat i dessa svåra stunder,
vi som gått alla dessa runder.
Vi har kämpat i skogar och skrattat på ängar,
vi har pratat i solen och gråtit i våra sängar.
Regnet faller ner,
du skulle vara det sista jag ser.
Blir det så nu,
livet är bu.
Jag vill inte dje glömma,
jag lovar att inte gömma.
Den skatt som finns inuti din kropp,
mina tårar trycker och sprutar på topp.
Jag saknar dej så jävla mycke,
jag har verkligen fattar tycke.

Kom till mej nu på en gång ****** ! Jag älskar dej jueh ♥

Dikt av: Martina Brandt snart 11 år ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0