Eftermiddag

Hejhej :)

Nu har Moa gått hem. Vi har haft skiiitkul idag också. Det var askul att hon kunde sova här. Nu dröjer det nog innan vi ses igen, men någon mer gång under sommaren måste vi ses. Moa och jag har så himla kul ihop :) Vi har solat lite, skrattar en massor och suttit vi msn haha :P Sen har vi köpt glass och hängt lite vid Knallen ett tag. Nicenice :) Igår så somnade vi väl runt halv 2 kanske klockan var? Så det var väl inte så farligt ändå haha (: Men ändå ganska sent. Sen vaknade jag vid 10 av att Moa kittlade mej haha x) Nu spöregnar det så jag vet inte om jag kanske ska sätta på en film innan mamma och pappa kommer hem. Kanske kan vara en bra plan? Jag tror jag gör det. Eller så ska jag kolla bloggar. Men jag har i alla fall dötråkigt nu när Moa har gått så nån kan väl smsa eller ringa eller något? Msn finns jag ju också på ;) Men jag har ju varit social hela dagen så det är ju något man kan tänka sig fortsätt med haha :) Kankske lite för social... Menmen, nu ska vi inte gå in på det xD Detta blev väl ett ganska onödigt inlägg så jag slutar nog nu. Usel uppdatering idag men det är sommarloooov ! :D
Pussar <3


Laddar upp de sunda bilderna sen -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0