Fira sommaren!

Nu ska vi fira sommaren med ett inlägg som verkligen får sommaren att känna sig välkommen. Vi börjar med en dikt om sommaren:

Vad ska du denna sommar göra,
själv ska jag ta båten och till Finland köra.
Vi kommer att få många fina minnen,
kanske några nya vänskapliga sinnen.
Man lär sig många nya saker som man kan behöva till sitt liv,
man saknar sina lärare Monica och Siv.
Men just nu har jag Birgitta som lärare,
några kanske har sommarjobb på Ica eller som bärare.
Tunga eller lätta, det beror ju lite på,
men nu ska alla en glad sommar få.

Och så ett litet tal:

Jag vill bara berätta hur kul det varit under maj och juni då jag haft denna blogg. Man känner glädje genom hela kroppen när man ser era snälla kommentarer. Detta vill jag att ni fortsätter med, men jag kommer inte blogga så mycket under sommaren. Men jag älskar er ändå och vill önska er en skön sommar !

Ja, då återstår väl bara... Glaaaaaaaaaaaaaaad sommar allihopa !




Kyssen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0