Hissar och dissar



+ Båten. Jag har verkligen blivit kär i den! Den är så himla fin och det är så mysigt att vara ute med båten. Mitt lilla rum på båten är så himla sött och så har jag ju egen toalett också x)

+ Ellen. Hur skulle jag kunna leva utan dig syster? Jag älskar dig verkligen och du ställer alltids upp och du är jämt så himla söwt <3 Jag älskar dig i vått och torrt och är jävligt glad att känna någon så fin som du :) <3

+ Min kamera. Vet inte om jag hissat den förut men ändå. Jag tycker den är snygg i utseendet och tar snygga bilder. Jag är välidgt nöjd med den och storleken är perfekt.



- Falska personer. Det är så himla dumt att vara falsk. Man sårar bara folk och liksom daaah ? Det finns ju inget bra med att vara falsk.

- Fjortisar. De tror att du är så himla snygga och mogna och coola. Visst, jag förstår att man måste gå igenom allt i livet och prova allt men det sättet de "provar" saker på är helt sjukt.

- När det inte finns något att se på tv:n. Jag hatar det! Man har typ ingenting att göra och zappar bara heeela tiden. Så sjukt stööörande -.-'

Ska nog gå och lägga mig nu x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0