Hissar och dissar



+ Sommarlovet. Det är seriöst asskönt med sommarlov nu. Tänk att vara ledig hela dagarna och göra vad man vill ! Åka båt och vara med kompisar och vara med hästarna. Heeeeelt underbart! ♥

+ Pussel. Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan min söta katt. Han är så speciell och det finns ingen som är lika underbar som han ! ♥

+ KP-tidningen ! Den är verkligen superbra och hjälpsam och rolig och allt verkligen. På soliga dagar är det en perfekt tidning !



- Att jag verkligen inte är nöjd med mitt utseende för tillfället. Allt jag gör känns som om jag är en förlorare och jag ser dum ut ju ! Jag typ är sämst på allt i skolan känns det som -.-

- Back to school ! Sommarlovet kan väl vara i några år sådär och så får man hoppa över några klasser lite då och då haha ?  Nej fy faan för skolan ! -.-

- Att jag troligen inte kommer ha något att göra idag. Alla är typ och gör något och jag som var uppe vid 08.00 och jagade kompisar haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0