Kluriga bilder (;

God morgon!
Vad faaan ? Spöregn ute jueh ! Hoppas jag kan vara med Lollo ändå. Men har ju ont i magen :/ Jääävlaaaaaa svenska sommar alltså ! (; Menmen, man får stå ut. Jag vet inte vad vi ska göra eller om vi ens ska det. Lollo kanske kom på att hon inte kan eller något annat ? (; Men i alla fall vi kanske ska träffa några och vara lite sociala hääääär ;) Ring & sms:a för faan om ni har lust att vara med oss knäppstollar, haha (a' Vi kanske tar en lunch i v-by ? I alla fall. Igår på studentsaken så var det skiiiiitkul ! Nina blev asglad för presenten och jag tänker tvinga henne att galoppera muahahha (a' För er som inte vet så gav jag, mamma och pappa henne en tur på islandshästar med mej ! Asgrymt :D Nina har alltid velat rida och hon har aldrig gjort det, så det ska bli askuuul jueh ! Tror vi gör det någon gång under sommaren. Men det får ju hon bestämma (: Laddar upp bilder om det sen ! Nu till lite snygga webcam bilder på mej haha (:













Nöööördbiiiild ! (;









T-shirt - H&M
Ögonskugga - Gosh
Mascara - Okänd
Läppglans - Make up store

Vad tycker ni om kvällens facelook ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0