Kväll

Nu är jag ganska trött faktiskt. Men skulle kännas ganska töntigt att gå och lägga sig nu haha :* Men om en stund tror jag faktiskt att jag gör det. Imorgon ska man till läkarhuset och röntgas (a) Blir väl okej ? Men sen ska jag vara på mammas jobb (a) Mest för att jag ska få äta lunch med Sandra då :D Sandra i min klass alltså. Vi ska typ äta lunch och sen kanske det blir något mer ^^ Hoppas det ! Kanske man kan köra med "Du är så fin i håret" för mamma så kanske man får lite kläder ? (a' Hoppas det också. Okej, jag vet. Jag skrev för typ 100 inlägg sen att det var det sista menmen. Hade lite mer att blogga om och göra det lite intressantare haha ;) Wiiiiiie, någon som sätt att jag gjort ny design ? Header, bakgrund, textfärg och typsnitt. Allt är nytt  ! :D Superkul, det vill man ju ha kommentarer om (a' Gäääärna :D Men nu babblar jag igen. Det är så triiiiiiist att bara babbla -.- Eller det är faktiskt ganska kul men tycker ni också det ? (; Nu ska jag nog avsluta detta haha (: Och tack Moa Hedman, för att jag i alla fall fick en kommentar idag haha (a)


Gammal bild -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0