Kväll

Hej (:

Nu sitter Lollo och Linn här och de ska sova här ! Ska bli skiiiiiiitkul :D Men imorgon ska de hem typ vid halv ett :/ Men det bledv skoj ändå. Det ser i alla fall sjukt ut uppe på mitt rum med tre sängar där haha ! Men det blev nicenice (; Jag berättar om dagen imorgon och ah. Då kommer lite mer. Jag bloggade inte så mycket idag men jag förtjänar väl en dag med vänner hahaha ? ^^ Imorgon bloggar jag kanske lite mer om intressanta saker haha ! Har ju typ varit skiiiiitråkigt uppdatering idag menmen -.- Vi zez imorgon mina gullebaarn! :*


Lovisa, jag och Linn <3



 Ses gullungaaar (a'


Kommentarer
Postat av: lollo

Men marty skulle du nt komma på iza.ås party ?

Glömmde du elr ?? =I

2010-06-11 @ 22:26:26
URL: http://lolloloverss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0