Lördag

Okej, bloggar lite snabbt innan tv:n, har ju faktiskt lovat haha :P Men berättar bara om idag nu, det får faktiskt räcka.
Först vaknade jag och Lovisa klockan 08.00 så vi hade sovit i typ 4 timmar men vi kunde inte somna om haha! Vi satt vid datorn lite grann och klockan nio tyckte vi det var dags för Linn att gå upp. Så jag hoppade på henne och hällde en lokaflaska över henne, såklart min idé ! (a' Sen åt vi frukost och gjorde oss iordning och så.
Sen cyklade vi hem till Linn & Lovisa och åt glass. Sen cyklade vi till Knallen och köpte en glass till haha :P
Sen var de tvugna att gå hem så då gjorde jag ingenting. Sen skulle mamma och pappa på typ schampang (stavas?) provning och sabrera.. Skiiiiitråkigt att se jueh -.- Men jag hade inget att göra hemma ändå så, ah.
Efter det så gick vi till "Love Stockholm" och tittade på några grymt dåliiiiiga killar som sjöng där det stod Love2010 på scenen typ. Någon som var där? Sen gick vi runt lite och mötte typ på en fyllegubba (?) Han var bara typ 20 och gick runt där i stan med en öl i handen och när han gick förbi oss så sa han typ: "Jooorååå!" Såhär heeeeeelt sjuukt typ.
Sen åkte vi hem och ah. Det var min dag det haha (; Pussar <3 Imorgon ska jag till stallet så då blogagr jag nog en del. Förlåt för min usla uppdatering. (a'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0