Måndag

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !

Dagen var chill. Snart slutar ju skolan så det är ju ganska lugnt nu. Först hade vi engelska och ah. Det var väl som vanligt. Vi skulle typ jobba klart med workbook och lyssna genom  typ heeeeela textbook. Är det nödvändigt eller ? Men tydligen så ja. I alla fall så sen hade vi rast om jag inte minns fel. Ellen var sjuk så jag hade lust att vara med Emma & Sandra och de. Jag bara kollade på deras cheerleading-dans till skolavslutningen. De kom faktiskt 2:a i RM i helgen, visst är de duktiga? :D Sen hade vi i alla fall... Ja vad hade vi ? Jag tror att vi hade engelska igen och sen skulle vi ha genrep medan de andra hade matte eller något. Det gick bra med mitt pianospelande och övade lite när jag kom hem också, fast det hör ju inte till saken just nu haha =) Sen åt vi lunch jättetidigt som vi alltid gör på måndagar fast vi var jättesena så vi blev typ assena till slöjden. Vi kom typ när den slutade haha :P Men sen skulle vi i alla fall gå ner till Hästparken och ha nån så här Cub, Boll och typ Bränboll (?) Ganska tråkigt menmen helt okej. Sen fick vi kokosbollar och festis också! Det var ju riktigt nice här alltså :D Fast de var väl inte så goda men ändå, rätt okej. Sen slutade vi och jag samt Sofia skulle ta samma buss till stallet. Bussen rullade på och sen får vi ju gå typ i 100 år till stallet menmen. I stallet gjorde jag precis allting :D Sofia är så himla duktig också, Atte kommer säkert att få guldborsten haha ! Sen chillade jag lite och fick leda Pegasus den stollen. Man blir ju alldeles anfådd av att leda den uppstressade fåntratten haha :P Men det var väl okej. Glömde ta ledarbiljett kom jag nyss på men får väl göra det imorgon dåå. Sofia rider imorgon så ska väl loook on henne dåå. Sen gjorde jag ingenting men sen kom Sandra och jag fick låna hennes mammas mobil för att min var urladdad hhaa (a' Jag ringde hem och då fick mamma hämta för jag orkade inte ta bussen hem. Det tar ju sån tid alltså ! Men annars har jag ätit och ska ta en dusch nu. Hårtvätt får bli imorgon, kyssar <3


Sofia och Ellen <3

Jag haha =D

Sofia, Ellen, Lawin, Maja, Martina =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0