Mina hiss eller diss =)



+ Att jag fick KP-tidningen idag, min mobil hah, bra vänner, min blogg, pianoppspelningen, jag kanske åker till stallet imorgon, att jag håller på att skriva en jättebra bok, det roliga testet jag nyss gjorde =D, hallonsaft, att vara i stallet, blogg.se, juice, skriva texter, uppdaterade bloggar, sommaren, jag ska få ett keyboard, jag får min månadspeng imorgon, jag ska få nya ridbyxor, bad och sol i sommar, jag ska vara med Ellen imorgon, jag kan fota helt okej, jag har många bra vänner, jag har bra föräldrar, jag är inte uteliggare *hoho*, jag är ganska nöjd med mig själv och jag har bra självförtroende :)





- Skoskav, jag har tappat bort bildöverföraren till min mobil, min jacka är smutsig, det är myror i "hästträdet", tv-programmen är tråkiga idag, skoldagen var piss, Tyskland och Ryssland, att jag kommer glömma böckerna imorgon, massa läxor, bränna sig i solen, ungdomshuset på KMK, att jag inte kunde vara med Ellen idag, våran minisoffa och att tiden inte räcker till -.-

Massa najs och ganska mycket skit idag också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0