Morgon

Hejsan svejsan :)

Jag vaknade väl nyss haha -.- Men jag vaknar skittidigt nu ! Fattar inte varför precis. Men jag har gjort det ett tag nu och det kan räcka hahaha ;P Idag kommer Ellen hem har jag för mig faktiskt. Hon har varit borta i en vecka nu och det räcker inte med att jag kramade henne så hon typ dog, nejnej det funkaa inte. Jag vill träffa den söwtaste & underbaraste nuuuuu på en gång ! :D Saknar dej enormt Ellen, vi måste ses innan ditt ridläger :D
Puss på dej Ellen :)
Men i alla fall så skiner solen idag så innan stallet kanske man kan sola lite ? Nån som hänger på ? :D Sms:a !
Jahopp, har väl inte så mke mer att säga dåeh.
Puss <3


Morgonfrilla, pyamas och lille Kalle haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0