Msn med Saaagggaa ! <3

Rökta skinkan :* säger:

Hej söwtnos :*

Saaagggaa♥[ Bebe säger:

Heeej bebe

Rökta skinkan :* säger:

vad händer i ditt läckra hem då ??

Saaagggaa♥[ Bebe säger:

hahah typ inge sj dåh min lillla ängel?

Rökta skinkan :* säger:

de e du som e ängeln mitt gullefjun haha Jag bara chattar, har ont i magen. Kan va influensa för ja har ont i örat o e snuvig också :/ Men ah.

Saaagggaa♥[ Bebe säger:

hahaha guman

gumman*

Rökta skinkan :* säger:

Vad har hänt på din underbara dag ? Du har säkert behandlats som ett lätt moln hela dan ?

Missuppfatta mej nt *höhö*

Saaagggaa♥[ Bebe säger:

hahah stallet typ du sj älskling

Rökta skinkan :* säger:

ingen skola ?

Plugget hahah

Sen typ hem, tv, ont i magen, pianouppvisning och jag gjorde inte bort mej hahah =D

hahahhahahahahha ^^ *skrattar av mej lite* (Onödigt !)

Saaagggaa♥[ Bebe säger:

hahaha

'

Rökta skinkan :* säger:

skit i det, hha

lägger in vår chat på bloggen haha

Saaagggaa♥[ Bebe säger:

hahha

Martina i bloggen: Det var seriöst sista inlägget haha =D



Saga gumman <3


Kommentarer
Postat av: Saaaggga

Nååå tack gummman ällskar rey§

2010-06-01 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0