Om några timmar är det sommarlooov !

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Tänk så skönt med en lång ledighet. Den väntar oss nu. Ärligt talat så kommer jag inte sakna skolan. Ärligt talat så kommer jag inte att sakna klassen. Ingenting finns där. Bara långsökta dagar. Visst ska jag inte säga att jag hatar min klass, men jag kan inte heller påstå att jag kommer att sakna de. Visst, några kommer jag att sakna. Vi har väl våra roliga grejor också men det känns helt sjukt just nu. Men nog om det. Om några timmar är det i alla fall sommarlov och jag har ju några grejor att ta upp nu eller vad man ska kalla det.
* Jag har inte visat min klänning ! Den måste man ju visa haha =D Så det ska jag göra nu. Men först vill jag att om du går i samma skola som jag så bläddra inte neeer ! Eller du får ju såklart haha, ingen lag på det inte. Men det blir säkert roligare om du väntar tills imorgon :P Men what ever, gör som du vill.. (;
* Jag  vet faktiskt inte om jag kommer att blogga så mycket under sommarlovet. Bara om jag vill och har tid. Visst, tid har man hela sommarlovet men man kanske inte vill ta tiden till att blogga. Jag ska passa på att njuta. Om tiden räcker i tiden, om ni fattar vad jag menar, då ska jag blogga. Men räkna inte med en massa, men såklart så slänger jag in ett inlägg då och då och svarar på era kommentarer och kollar till bloggen. Jag kanske byter design över huvud taget under sommaren, men troligen bara tillfälligt i så fall. I höst kommer det jag kommer att ha ganska länge, precis som det jag har nu. Kommer jag säker att ha till höst för jag kommer inte att orka ändra hhaa =D Men skit samma, nu vill ni säkert se klänningen och här är den:







Hhaha =D Mobbade bilder jag  veeet... Ignorera mitt miffade fejs :P Pleaseeee !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0