Onsdag



Heeeeeej x)

Jag tänkte berätta lite om dagen haha. Inte helt seriöst som vanligt haha x) Men i alla fall. Jag vaknade och gick upp och satte mej vid datorn ;P Sen åt jag frukost och sen tog jag en lång dusch och tvättade håret, riktigt skönt faktiskt! Sen gick jag ut i solen och solade ett tag innan jag åt lunch. Efter lunchen skulle jag ju till stallet och bussen gick typ assent så Elin var där före mig. I stallet putsade vi träns & sadel riktigt noggrant då Elin och jag satsar på guldborsetn i juni eller juli :) Guldborsten är som en borste i guld som hängs upp ovanför spiltan på någon häst en gång i månaden. Personalen kollar vilken häst som är bäst omskött. När vi putsat flummade vi lite och snackade baaaaara liiite x) Sen skulle vi rykta och det gjorde vi ganska länge. Joy sken och blänkte efter det kan jag ju loooova! :D Sen skulle vi ta in hästarna och jag fick ta Atlet och Mistral sötnosarna <3 Efter det gick vi till klubbis ett tag och flummade vidare liiite där x) Sen stack vi hem till Elin via hennes cykel där jag fick skjuts, riktigt skönt och riktigt olagligt xD Hemma hos Elin snackade vi mest och bläddrade i Hööks-katalogen och så. Jag hälsade på Elins brorsa också haha ;) Sen skulle jag hem ganska snabbt och pappa kom och hämtade mig som tur var, då slapp man bussen! :D När jag var hemma åt vi grillat kött med pasta och sen gick mamma och jag en kvällspromenad. Vi stannade och kollade på klubbhoppningen också. Det var riktigt roligt att kolla ! Den minsta lilla svarta ponnyn var bäst enligt mej :D Sen gick vi hem och då har jag inte gjort så mke. Kanske ser vi en film ikväll eller något? Jag vet inte. Nu orkar jag inte blogga mer.
Pussar <3


Kommentarer
Postat av: moaa

soklart vi kan sockertoppen :) loovvee yaa!!

2010-06-16 @ 20:35:24
URL: http://neewbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0