Onsdag

Heeeeeeeeeeej x)

har inte bloggar så mke idag men jag hade lite annat för mej haha (: Först tog jag bussen till Vällingby och mötte upp Elin vid Stadium. Jag hjälpte henne att välja en under del som var skiiiiitsnygg ! :D
Sen åt vi lunch ganska tidigt och det blev pizza som vanligt ;) Asgott! Sen köpte vi vatten på Lidl för 3 kr (a)
Sen gick vi in på Öob men de hade inga hästgrejer till Amazona, minishettisen som jag och Elin håller på att spara ihop till :D Så vi gick till Vinsta till Arken zoo och tog en glas på Coop (a' Sen när vi skulle hem satte vi oss på busshållsplatsen och väntade. Sen kom en buss tillbaka till Vällingby dit vi skulle men den bara körde förbi (?) Men då sprang vi till nästa hållplats och 30 meter från den förra kom Elin på att hon glömt sin Stadiumpåse med sin bikini. Då sprang hon tillbaka och jag väntade vid den andra busshållsplatsen för att se när bussen kom. Sen kom Elin utan Stadiumkassen och gråtandes tillbaka. Det visade sig att precis när hon skulle ta kassen så rusade en man ut ur en bil och snodde den. Elin bah:
- Det där är min, stanna!
- Nej det är inte din, sa mannen och körde därifrån :O
Han hade sin dotter med sig och sin fru! Rakt framför ögonen på Elin, så jävla hemskt :O
Vi polisanmälde det direkt såklart och de sa att det skulle vara svårt att hitta honom men att det var bra att vi anmält honom. Sen åkte vi hem och gjorde en budget till Zona (a) Sen skulle jag riiiiida och jag fiiick Jooooy ! :D Blev så glaaad. Det är ju sista gången och då rider alla ut på ängen med fika och så får hästarna beta. Det var jättemysigt, verkligen :) Sen åkte jag hem och jag har inga planer för kvällen. Imorgon ska jag träffa Elin igen och jag tror att sötaste Ellen hänger på <3
Ses <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0