Onsdag

Heeeeeeeeeeej !

Sitter nu hemma hos Ellen gumman <3 Dagen var helt okej. Det är skönt med sommarlov snart haha =D Detta blir en kortis  för att Ellen har sådant här konstigt skrivbord (?) *Laptopnörd* :3 Först hade vi läsning och sen matte och jag lackar fett på den sida där jag är. Eller var, har kommit vidare nu som tur är (: Ah,  sen hade vi rast och vi typ fotade, jag & Ellen + Lawin & Sofia. Sen hade vi sv och det gick bra. Sen fick vi tillbaka våra prov och jag hade 35/39- känns ganska bra. Kunde fått bättre men det var väl okej.. :) Sen hade vi lunch och det var köttbullar och jag typ spydde för det var så äckligt (?) Ah, på rasten var jag med Ellen och de igen och vi hade skitkkul och busplingade haha <3 Sen hade vi lottdragning men varken jag eller Ellen eller Lawin vanna något. Sofia vann två saker !! :O Sen var dagen slut och vi gick hem till Ellen. Jag bloggar mer sen puss <3


Ellens hund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0