Ska jag byta skal till min mobil?



Vad tycker ni då? Ska jag byta skal till min mobil? Jag är ganska trött på det jag har och Sandra har ju ett ganska snyggt, men vet inte om jag vill ha exakt likadant liksom. Det var man ju se :) Jag skulle vilja ha något diskret, gärna vitt men det kanske blir fel mot den svarta skärmen och svarta "ramen" om man säger så. Men mitt skal känns så fånigt på något sätt. Liksom mjukisbyxer-aktigt om ni fattar =D Menmen, jag får väl byta då. Men jag kan ju inte byta utan er hjälp, kommer aldrig på fråga! :D Så då ställer jag den magiska frågan... Ska jag byta skal till min mobil?
Här får ni i alla fall se några olika som jag kan tänka mig.




Vilken av dessa tycker ni?


Kommentarer
Postat av: moa.b

den blåa xd !!

2010-06-18 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0