skolavslutning 2010

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Sitter hemma nu och hade inget att göra, så berättar väl om skolavslutningen.
Jag blev väl lite sen som vanligt haha =) Men bara sådär 5 min så ah. Först pratade Birgitta lite om läsåret och hur glad hon är och stolt och blablabla xP Sen gick vi ner på mellangården där femmorna, ettorna och sexåringarna skulle sjunga. Det var asgulligt med sexåringarna och ettorna haaha :P Femmorna var ju braaaa. Sen sjöng Ella från stallet och jag tyckte hon var gryyymt braaa! Men de skämtade lite före, de som presenterade och de var skitdåliga och alla bah: "ehm, okeeej" (?) Så det var väl rätt nice haha :P Sen höll rektorn tal och det var inte så långt ! :D Sofia hade tydligen sagt till rektorn att han skulle hålla tal med höööögst 10 meningar. Det blev 40 för hon räknade haha (; Men det brukar vara ännu längre jueh. Sen gick vi upp till enheten och jag skulle ju uppträda. Jag failade faktiskt inte så  det var superskönt (: Men gissa om jag darrade alltså ! När alla uppträtt så sa Agneta bah: "jaha, sommarlov dåeh !" men först fick råden en blomma. Jag var med i elevrådet så det var askul att få en blomma faktiskt <3 Det var skolavslutningen det, orkar inte ladda upp bilderna nu men de kommer.
Sen åkte jag till stallet och det var superkuuuuul ! Men först åt vi lunch på nån restaurang. Men i alla fall så i stallet så mötte jag Sofia och Elin, vilket var ju planerat haha =) Vi ryktade noggrant och putsade in sadeln med dyyyyr olja.. Inte vår men det stod ju Joy på den så då borde vi ha rättigheter, vilket var Elins ord haha :P Sen red vi lite på våra lufthästar hha :P Sen åt vi pankisar och jag typ blev asirriterad på en tjej som snodde mina pankisar så jag hällde mitt vatten över henne (a) Inte illa menat alltså ville bara sätta henne på plats ! (; Sen åkte jag hem, eller pappa kunde skjutsa så då slapp man bussen då -.-
Kyssn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0