Snart kommer Mooooa <3



Heeejheeej :)

Snart kommer Moa sötnos ! <3 Det kommer bli skiiiitkul idag och vädret är ju bra i alla fall, så det kanske blir lite sool x) Vet inte riktigt vad vi ska göra men mamma & pappa vill att vi ska följa med in till stan (?) Man bah: skiiitkuul! -.- Nejdå men jag får väl se vad Moa vill ;) Just nu chattar jag med Lollo H och vi ska typ göra något om en vecka också, så det blir grymt. Men jag ville bara att ni ska veta att jag är vaken nu :O Och att jag ska vara med Moa idag haha ;) Så ses, pussar <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

nicce bild marty ja kmr om typ 40 min e nt klar än saknar dig mer för varje min!!! <333

2010-06-19 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0