Test taget av moahedmans.blogg.se

Jag har insett att min senaste kyss - Inga kommentarer =D
Jag pratar - Alltid.
Jag tycker om - Min sköthäst Joy (:
Jag avskyr när folk - ljuger.
Mina närmaste vänner är - Massa olika.
Min första vän hette - Ellen L.
Kärlek är  - Underbart men svårt ibland.
När jag borstar tänderna - Galopperar jag runt.
När jag lagar mat - sjunger jag en trudilutt.
Jag tänder på - ett ljus xP
Det sexigaste yrket är - Läkare ;P
Det är charmigt när - omvandlar det men skämt ut sig för, tåflirtar och när någon har glimten i ögat.
Jag är rädd för - Tandläkaren :P

Den värsta känslan är -  Oro.

Den bästa känslan är - Spänning och pirr i magen.
Jag är bäst på - att pussas :*
Jag är sämst på - att fatta saker jag inte vill fatta xD
Om jag var ett djur skulle jag vara - En häst.
Om jag var en insekt skulle jag vara - En geting *muahaha* ^^
Om jag vore ett redskap skulle jag vara -  en kudde.

Jag kommer alltid att vara - knäpp :P
Det finaste som finns - Glittrande ögon, nybakta bullar, Joy och jag tillsammans ^^
I sommar - ska jag ramla i vattnet =D
Sist jag grät var - Idag haha :P
Jag kan - vara ganska jobbig ibland ^^
Jag kan inte - fatta varför man ska riva upp byxan ?
När jag vill tänka på något går jag - på toa.
När jag bakar så bakar jag - rabarberpaj.
Min mobiltelefon är - Allmänt fungerande.
När jag vaknar på morgonen -  säger jag till mamma att jag vill sova längre.
Innan jag går och lägger mig - matar jag mina fiskar.
Just nu tänker jag på att - jag måste komma på något att tänka på.
Bebisar är - Söta men skitjobbiga.

Idag har jag - varit i skolan :P
Ikväll ska jag -  sova =)
I morgon kommer jag - Vara med Ellen efter skolan :P
Jag vill verkligen - Ha en egen häst och en puss :*
Moa du gör så najsiga test haha ! / Martina <3








Kommentarer
Postat av: m.hedman

visst var testet jobbigt? ;)

2010-06-01 @ 21:12:24
URL: http://moahedmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

taha du kommer aldirg få en puss haha

2010-06-03 @ 21:06:16
Postat av: Anonym

taha du kommer aldirg få en puss haha

2010-06-03 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0