Tiiiisdaag !

Hejhej allesammans =)
Dagen var´ganska snuvig om jag ska säga det så. Jag har ont i huvudet och är superförkyld. Inte skoj alls nu när man slutar skolan imorgon och allt jueh. Snart blir det stallish med Sofia men först ska jag berätta om denna normaaaaaala dag. Vi började med typ engelska som vanligt och det var astråkigt typ. Fast Lovisa och jag jobbade tillsammans i workbook för Lovisa hade typ tagit hem sin eller vad det nu var (?) Så ah, då hade vi engelska som ni kanske har hört xP Sen rast och jag var med Emma och Lovisa och de för Ellen var fortfarande sjuk :/ Menmen, det var väl skoj. Sen hade vi inget ämne, vi skulle bara städa och torka ur skåp och packa ihop och sådär. Askul ju.. Sen hade vi genrep och hela enheten skulle tydligen kolla då ? Såhär skitkul när de ska få se det imorgon igen -.- I alla fall så gick det ganska bra, men jag spelade fel en gång och typ dog. MEn det löste sig och de flesta sa att de inte märkt det... ? Jaha, skönt i fall det var sant då ;P Men Emma, Lovisa, Sandra, Moa och Izabelle gjorde värsta framträdandet i cheerleading. Men det var för liten plats, så först råkade de slå ut legolådan ur hyllan och allt ramlade ut, sen slog de i taket med huvudet typ tre gånger och sen fastnade Emmas fot i en sladd i taket (?) Det var rätt mycket humor men kanske inte så värst kul egentligen. Inte om det händer imorgon ! I alla fall så kämpade ni bäst tjejer ! :D
Lunch vet ni vad jag kommer att säga om den så det skippar vi haha =D Sen på rasten gjorde vi ingenting mest. Jag var med Sofia, Villhelmine (stavas?), Lovisa i A-klassen och sen Emma och de i min klass. Sen skulle vi tydligen passa småungarna till halv två medan de andra fick sluta klockan ett ! Typiskt att vi alltid ska få sluta så seeeeeeeeent. Dampar på det snart alltså :/ Det var rätt lugnt, vi låg mest och solade haha xP Det var min dag det, nu måste jag ringa Sofia. Gå in på hennes blogg också: www.atletis.blogg.se (:


Joooy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0