Tisdag =D

Heeeeeeeeeeeeeeej !

Haha =) Dagen var okej. Fast Birgitta var typ på dålgt humör idag haha (?) Nejdå men jag fick tre utskällningar på en dag ! Första för att jag glömt engelskaboken, andra för att någon viss klasskompis.. höhö, blev sur. Den tredje för att jag inte fattade ett skit i matten.. ? Den första fattar jag men resten ? Aja, nog om det. Vi hade typ engelska hela förmiddagen och det var rätt trögt. Men det gick i alla fall så blev klar med workbook, det som jag skulle göra och hann skriva ganska mycket på min fritext. Känns verkligen som om jag sjunkit i engelska och det känns inte  så där toppen =/ Jag som hade "god marginal" på engelska, nu kommer jag typ få "når målen" eller så. Typiskt :S Men sen hade vi lunch och det var väl sådär som vanligt då. Vi skrattade asmycket på maten haha. Sofia och jag skrattade asmycket för det där igår i stallet och jag plockade mat från Lovisa, Lawin och alla andra som vanligt haha =D På rasten hann vi inte göra så mycket för Ellen och Lawin skulle ha slöjd sen, då gick jag och körde femton med Emma, Lovisa, Sandra, Izabelle och alla typ. Sen hade vi matte och det gick bra till en början. Sen fattade jag ingenting och Birgitta tyckte inte att jag hade försökt men det hade jag (?) Så ah. Inte så kul då. Det var i alla fall min lilla dag det, kyssar <3


Rasten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0