Tisdag och onsdag

Heeeeeeeeeeeeeeej x)

Ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har haft lite annat bus för mig :)

Tisdag: Jag vaknade hemma i min säng för första gången på en hel vecka. Solen lyste in genom den tunna gardinen och jag steg upp redan klockan halv tio. Jag ringde Ellen och meddelade henne att jag hade stigit upp x) Sen åt jag frukost och gjorde mig klar, innan jag begav mig till Ellen. Det var bestämt att vi skulle bada idag :D Ellen och jag hade ju inte setts på över en vecka, så jag hade verkligen saknat henne (: Vi gjorde en picknick som bestod av vattenmelon, midsommarkakor, pasta och en fantaflaska ;) *suktande* x) Vi cyklade iväg och sen hade vi glömt vägen så vi frågade några. De beskrev vägen och vi cyklade på. När vi skymtade en sjö mellan träden och villorna så följde vi den branta backen ner till en vändplan. Där gick vi ner och såg en skylt: "Riddersviks badplats" eller något x) Vi började skratta. Vi hade cyklat heeeelt feeel ! x) Men vi orkade ju inte ändra oss nu så vi gick ut på bryggan och lastade upp picknicken, hungriga som vi var. Vi åt och åt och åt och sen ville vi ta ett dopp. Det var ganska varmt i vattnet men ganska äckligt med all grön sörja från träden.. Och stegen var lös! Den höll på att välta baklänges hela tiden jueh x) Men det gick. Vi hängde oss under bryggan där det fanns som en repgunga x) Väldigt skoojigt ! :P Sen solade vi och jag har faktiskt fått lite färg :D *stolt*.. Sen cyklade vi hem igen och då skulle Ellen sova hos mig :D Vi badade i vattenspridaren x) Sen cyklade vi hem till mehj och pratade tjejsnack och gjorde en annan saaaak haha xp Vi somnade runt 23.30 då vi skulle upp tidigt nästa daaag.
Onsdag: Pappa väckte mej och Ellen runt halv nio för vi skulle hem till Ellen och gå ut med hennes hund Ruffin <3 Vi åt frukost hemma hos Ellen och sen gick vi Gulsippan runt med Ruffe ;) Ellen och hennes familj har olika namn på olika promenader, underhållande familj det där ;) Efter promenaden läste vi lite och såg på tv. Vid lunch blev det pizzaaaah ! :D Sen gjorde vi ingenting speciellt innan vi sprang i vattenspridaren igen och sen rann tiden iväg utan att vi gjorde något speciellt. Vid halv sex skulle jag cykla hem, och imorgon ska jag, Ellen och Linnea bada igen :D Askuuul ! Denna gång blir det nog rätt baad..


Gammal bild x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0