19.06

Hejj !

Ska snart gå ner och se på tv men det känns som om jag måste skriva av mig lite =) Kanske inte så intressant men jag måste haha. Tur att man har en blogg i alla fall. Vi kanske har läxa till imorgon förresten, då måste jag faktiskt plugga. Ska ta i så in i helvete såhär innan skolavslutningen så att jag inte får "osäker" på något när jag går ut fyran. Skulle vara helt hemskt ju! Har ni gått ut med iG i något ?Har faktiskt aldrig hänt mig. Sen finns det ju punkter jag inte är så himla bäst på, men jag har aldrig fått osäker och gått ut med det. Så det ska inte hända nu heller hade jag tänkt haha =D Då krävs det väl att man gör läxan i alla fall huhu. Imorgon händer väl ingenting speciellt. Vi är typ klara med NTA:n så det är väl stendött. Tisdagar är så sega fast vi slutar supertidigt, men ändå. Vi har ju typ alla tråkiga ämnen på måndagar och tisdagar haha. Hoppas det blir bättre i femman. Får väl hoppas på det. För att byta ämne huhu, så har jag en jättelös tand som är superirriterande. Jag måste bli av med den imorgon ahah!! Men det är ju skitjobbig -.- Så ah, då vet ni det i alla fall ;) Vad ska man se på TV ikväll då ? Finns ju typ inget kul på måndagar. Eller jo, typ arg snickaren eller vad fan det nu heter (?) Skitkuuul ju. Nu har jag skrivit  sp det räcker haha. Kyssn (a'





Osså 2 bilder som tack för att ni läser mitt tråkiga babbel haha =D

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

söt bild :)

2010-06-01 @ 13:26:59
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0