25/100 :D

Hej :)

Nu ska jag berätta om den bästa dagen i mitt liv. Det var väldigt varmt när vi kom in i hallen och det var väldigt trångt också. Alla var nervösa medan vi såg heat för heat simma förbi. Heat 7 var vi och när det var min tur tog jag i så jävlans mycket. Vi slutade som 2:a och alla var nöjda och glada :) Sen blev vi totalt 25 av 100 simlag och det är vi glada för kan ni ju gissa er till. Vi kanske var 25 av 800 totalt genom hela tävlingen faktiskt :D Sen kom vi 3:a i bästa hejarklack och vann ett väldigt fjuttigt pris... 500 kr! Haha, men det är alltid något ju :D Efter det fick vi bada men det var inte så kul för det var utomhus i regnet och alla var typ i samma pool så ah. Jag och Sofia körde typ vem som kunde vara uppe längst. 1-1 blev det :P Sen fick vi stoora bullar i Stadshuset och de var riktigt goda! Lyckad dag. Verkligen alltså :) Medverkande i simmarlaget: Alex, Maja, Moa, Izabell, Martina, Philip, Andreas, Jack och reserverna Alexandra och Martin :) VI ÄR GRYMMAST!! <3

(Hittar inte den saken som man för över bilder med, men de kommer)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0