Båten =)

I helgas.. Mitt egna ord ;) I alla fall: I helgen så var vi på båten och åkte till Högböte. Riktigt mysigt. Jag var med mina kompisar från KMK och vissa småtjejer ville också hänga på, så sött ^^ Det kom helikoptrar för att visa hur de räddade en som låtsasdrunknade och man fick åka Stridsbåt 90 också om man ville. Jag åkte inte 90-båten.. Istället åkte jag jolle med Julia, Emma och Cassie och surfade på vågor och fick allt vatten över oss xD Här kommer lite bilder från helgen:



När vi åker till KMK så är det dimma överallt. Man ser ingenting!

KMK vid bastun med Emma 05.00 på morgonen xD



KMK med Emma 05.30 på morgonen xD



Jag har sovit hos Emma på båten och är nyvaken ^^

Mitt rum på båten (a'

Det var lite bilder det :) Det kanske kommer mer sen, men nu börjar mitt piano om 15 min så måste skynda, pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0