Fredag <3

Hejsan =)

Idag var det rätt okej i skolan, eller ganska tråkigt men rätt okej som sagt. Vi började med att läsa och har med mej boken som jag bara tog, den är jättebra, hahah! xD Men sen hade vi idrott och mina gympakläder är typ borta (?) Så jag måste leta i helgen, massor =/ Men sen hade vi rast och jag fick vara dicsojockey medan Lovisa, Sandra och Iza julade och stod på händer =) Det var härligt att sitta och lyssna på musik såhär i värmen, det var det faktiskt. Sen hade vi typ engelska och läxförhör fast vi inte hade någon läxa i det, så lite sjukt menmen :3 Sen åt vi lunch och det var pannkakor, ganska gott faktiskt. Ah, på rasten var jag med Ellen och vi pratade som vanligt och lekte med en stackars nyckelpiga som flög iväg hela tiden ^^ Sen hade vi typ att vi skulle öva på hejarramsan och sen skulel vi gå tipsrundan igen, hoppas det gick bättre denna gång (; Sen hade vi planering och sen drog jag och Ellen till stallet och var där till ungefär kvart i fem. Så ah, detta var min dag ;)

Nu ska jag bara grädda klart rabarberpajen till brödförsäljningen i Åkis imorgon, så det bli nice. Fast vet inte om jag ska vara med på båten eller om jag ska stanna hemma och vara med där, kanske chillar med nån kompis efter eller så. Ring i så fall! :D Sen är vi bjudna på middag hos Tord och Carina nu, så drar väl också dit snart, pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0