Fredag =)

Hejsan svejsan :)

Sorry att jag inte bloggade igår och så men jag hade faktiskt lite annat att göra. Dagen var bra. Vi började med att läsa och det gick bra, haha :P Sen hade vi gympa och vi skulle spela fotboll utomhus. Jag var grymt dålig hha :P Fotboll är det värsta som finns lika så idrott! Sen rast och jag träffade Ellen, stackaren som fått gipsa armen. Jag måste få en ny cykel! Jag var den första som skrev på gipset i alla fall så ah xD Sen körde vi typ 15 en stund. Kulkul. Sen hade vi engelska och sen matte. Jag räknade som tusan och nu är jag snart klar med matteboken. Har en sida kvar ahhaha :P Gör den på tisdag för vi har studiedag på måndag. Ska vara i stallet då <3 Sen hade vi lunch och jag åt typ inget för det var skitäckligt. Fast jag snodde lite av Sandra haha (; Sen hade vi rast och jag var med Sandra, Sofia och Ellen och vi skrek för småkrypen hela tiden :P Sen körde vi 15 och sen hade vi planering. Enkelt. Sen bild och min blev fett misslyckad. Jag och Wilma satt och fnissade hela tiden ju xP Sen var dagen slut och då gick jag hem efter en stund, var lite med Ellen, Sofia och de först. Ah, det var min dag det. Pussar <3



Misslyckad bild på mej när jag rider Pocket haha :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0