God morgon! =)



Underbar kväll igår med god middag och bra tvprogram med Crille, som jag kallar honom ;) Schyst fredag <3 Jag gick hem vid 11 och la mej och sen, kanske vid 12 eller så då kom mamma och pappa. Så det var jättenice faktiskt :) <3
Idag när jag steg upp och drog upp rullgardinen så märkte jag något fantastiskt, solen lyser! Det passar ju utmärkt idag när vi ska ut på en tur med båten till Grinda eller något med Pettersson! :D (De som  vi åt middag hos igår). Det ska bli supermysigt med en lunch och så ska jag bada också! Hahahah, typ 9 grader i vattnet men har ju badat 4 så ah =) Sen ska jag fota en massa och lägga ut här, haha <3 Men nu ska jag väl göra mig iordning så vi kan åka någon gång. Lycka till med att sälja bröd allihopa i klassen <3

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0