God morgon! :D

Hej hej (a'

Sorry att jag inte bloggade igår kväll men ena motorn, en slang till den gick av så vi fick köra i 5 knop hela vägen hem. Det skulle tagit typ 15 min och det tog över 2 timmar. Vi var inte ens hemma till 22 och jag fick ont i magen igen, så ah. Orkade inte blogga då. Men nu är jag tillbaka :D Ska snart dra mej mot stallet och sköta Joy lite. Får se om det blir att leda P1:orna idag men tror det får vänta tills imorgon (a' Schyst jag är då menmen (: Det finns ju andra där !
Ny lyssnar jag i alla fall på musik och Pussel är rastlös så ska väl leka lite med honom också. Han behöver förresten borstas också ;) Så jag får väl gå och göra mig iordning, bloggar sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0