Hiss & diss (a'



+ Mina nya naglar, mitt nyfixade hår, den uppfriskande cykeltur idag, bra väder igår, Depend nagellack och min krustång =)

+ Stallet, Joy som skiner blank när jag ryktar henne, hennes rengjorde spilta, att ta en härlig ridtur, att hoppa, att se hur glad Joy blir när hon får gå ut i hagen, Joys nya grimma och att jag sköter joy <3

+ Min laptop, min mobil, min kamera, mitt piano, min ryktlåda, mitt smink, mina kläder, min sköthäst, min stiftpenna, placeringen av min säng, min blomkruka med hästen i och min tejprulle (a'

- Min säng, mitt rum, att min stiftpenna inte har stift, min gamla lampskärm, stallet.se, min skrivare och att spotify inte funkar på min mobil.

- Dåligt väder idag, inga bra tvprogram, mamma och pappa var dumma i huvudet för 1 min sen och nu är de bäst, att jag inte är medryttare än, att jag inte träffat Ellen idag och att jag blev kall när jag cyklade.

Hahha, gud vad jag gnäller =) Ses imorgon puss <3


Kommentarer
Postat av: m.hedman

fin blogg =)<3

2010-05-24 @ 19:15:54
URL: http://moahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0