Måndag =)

Imorgon är det bästa fyran! Tjoho :D Ojsan, ursäkta att jag inte säger hej menmen :) Jag bloggade inte efter skolan men jag var med Emma och Sandra för de skulle ta samma buss som jag till stallet så då hakade jag på där. Vi hade kul. Vi var på datan ett tag och åt mellis, mer hann vi inte för vi slutade typ 14.30 och snackade så vi kanske va hemma till kvart i tre och då va vi på datan och sen skulle vi äta och byta om, bussen gick ju typ fem i fyra haha :P Åkte ganska sent idag men jag skulle ju åka med de och deras cheerleadning börjar ju typ 6 och det är i Liljeholmen så :) Ah, men nu ska jag inte pladdra om det. Första ämnet var läsning och hittade typ inte min bok så fick ta en annan, hahha :) Sen snackade vi om bästa 4:an och sen hade vi so. Sen rast och jag var med Emma och Sandra och Lollo och det var väl skoj. Sen hade vi so igen och lite engelska fast jag hann typ bara skriva 2 meningar hahha =) Sen eq och Jeanette läste om internet och jag berättade om det som hänt. Det är så sjukt och jag vet inte vem jag tror att det är längre. Nog om det. Sen hade vi lunch och det blev kebab, helt ok. Elelr sådär men jaja. Sen typ so igen, haha :P Bara so idag eller? Sen skulle vi öva på hejarklacken och sen slutade vi och då var jag ju med Emma och Sandra, nice :) Sen var jag i stallet och gjorde allt man kan göra :D var superkul faktiskt :D Ledde Mikaela idag också, hon är ju helschyst <3 Nu ska jag plugga till provet *suckar* :/
Pussar <3



Teneriffa, haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0